Sheol
Prowadzący
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 16:29, 14 Mar 2011 Temat postu: Ogłoszenie parafialne: Zmiana mechaniki gry |
|
|
Po uwagach od części graczy, postanowiliśmy jednak dodać sobie roboty i skomplikować mechanikę. Żeby nie powstały problemy, opiszemy ją Wam od razu. Nowa mechanikę przetestujemy na LARPie Wampira. Jeśli się przyjmnie, to najprawdopodobniej zostaniemy już przy niej.
Atrybutów będzie sześć, a Atuty, będą stanowić zalety i umiejętności.
Wartość Atutu, będzie modyfikowała Atrybut, w sytuacjach, do których dany Atut się odnosi.
ATRYBUTY:
FIZYCZNE:
1) Krzepa - ten Atrybut, jest sumą siły fizycznej i wytrzymałości. Może być zarówno ofensywny, jak i defensywny, w zależności od specyfiki postaci i tego, co zadeklaruje gracz.
2) Zwinność - jak sama nazwa wskazuje. Zręczność, ewentualna akrobatyka, uniki, szybkość i lekkość poruszania, ogólne wysportowanie, czasem refleks. Również może być ofensywna lub defensywna.
MENTALNE:
3) Inteligencja - wiedza, analiza, kreatywność, spryt, kojarzenie faktów, etc.
4) Percepcja - zauważanie, inicjatywa, czujność.
SPOŁECZNE:
5) Oddziaływanie - (ofensywa) - przebiegłość, blef, perswazja, uwodzenie, przemawianie, etc
6) Siła Woli - (defensywa) - opieranie się temu wszystkiemu co zostało wymienione wyżej i jeszcze inne badziewia, które wymyślicie W walce odporność na ból.
Jak ktoś miałby problem z przypożądkowaniem umiejętności lub sytuacji do Atrybutów, to niech pisze, a my rozwiniemy temat i rozwiejemy wszystkie Wasze wątpliwości
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sheol dnia Pon 16:33, 14 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|